Pages

Wednesday, October 27, 2010

Desperate Housewife

Assalamualaikum.

Hrmmm lama gila saya tak update blog. Bila buka blog saya rasa macam dah berabuk... Heheh. Sekarang rasa nya saya ada masa untuk berblog lagi sebab saya dah berhenti kerja. Yesss berhenti kerja !! Almost 3 months dah saya housewife tapi bukan desperate housewive yer... Hehe.

Mula2 nak ambil keputusan berenti kerje tu memang la rasa sayang. Ye la kira ini saya punya 1st job dan bertahan sampai 20 tahun. Dah boleh dapat anugerah pekerja cemerlang dah, tapi saya nekad juga nak berenti lepas ambil kira macam2 benda. Saya percaya setiap yang berlaku itu mesti bersebab, dan sekarang banyak masa untuk tumpukan perhatian pada rumahtangga, suami dan anak2.

Bangun pagi tak stress macam dulu lagi, cuma sekarang kena la berjimat-cermat sebab cuma suami jer yang jadi mata pencarian. Insyaallah semuga semua nya berjalan lancar. Ameen.

Ahhh apa pun saya memang sedang enjoy my life as a home minister... Hehe

Ok jumpa lagi !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...